Obserwatorzy

wtorek, 26 kwietnia 2016

Coaching oddychania


Coaching oddychania. Na czym to polega, ktoś wie? Naprawdę zaskakują mnie niektóre zawody. I kompletnie nie wiem, o co w nich chodzi. Już sam coaching jest dla nie mnie trudny do pojęcia. Czym się zajmuje coach? Czym się różni od PR-owca? Coaching oddychania. Pewnie to bardzo potrzebne jest, ale do Bydgoszczy chyba jeszcze nie dotarło (czy się mylę?). 

Tak długo wierciłam dziurę w brzuchu mojej przyjaciółce - coachce, że zaproponowała mi darmową sesję. Zobaczę, o co w tym chodzi. 

Ciąg spotkań towarzyskich trwa nieprzerwanie od weekendu. W niedzielę przed  południem byłam z dziewczynkami u ich koleżanki ze żłobka (zastanawiam się, czy one się z tego żłobka kojarzą), a po południu na imprezce urodzinowej trzylatki. Kiełby chyba pierwszy raz były na takim spędzie dzieci i dorosłych. Wszystkie malce wrzeszczały, biegały, bawiły się mopem i skakały po łóżku (bo urodziny były w domu, a nie w klubie malucha, co bardzo mnie ucieszyło, bo czuję jakiś opór przed takimi klubikami. Ale spoko, wszystko przede mną). Klara głównie stała na hulajnodze, a Fela wspinała się na wózek dla lalek. W przerwach podjadały owoce i paluszki. Fajnie było bardzo.
16 maja skończą dwa lata. Są bardzo śmieszne. Śpiewają piosenki. Klara umie całą „Jedzie pociąg” i śmieszy mnie jak dociera do: „konduktorze łaskawy”, bo raczej nie kuma, co to znaczy, a wygląda, jakby rozumiała. Fela śpiewa „Misie dwa”, tyle że ona nie mówi tak wyraźnie i tylko melodia wskazuje na to, że to o misiach. Są słodkie.
A jak ja zaczynam śpiewać, to Klara mówi: "cichutko, mamusiu". Albo po prostu: "nie śpiewaj".
Ma słuch, dziewczyna.

Wczoraj mieliśmy gości i dziś również czekamy na gościa, który zostaje do jutra.

Naprawdę czuć, że przyszła wiosna (mimo że wczoraj padał śnieg). Niech jeszcze temperatura wzrośnie, a odpalimy taras i pojedziemy się kąpać w jeziorze. No właśnie. Długi weekend za chwilę. 

Chyba pójdę do coacha zapytać, gdzie jechać.

2 komentarze:

  1. Coach od PRowca to rozumiem czym się różni. Ale jaka jest różnica między trenerem a coachem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, nie mam pojęcia. W PR i coachingu chodzi o długofalowe działanie, nie o jednorazowy "strzał". No nie wiem, ciągle nie wiem :)

      Usuń