Obserwatorzy

wtorek, 1 marca 2016

Marcu, bądź dla mnie dobry

Zaczął się marzec. 18 - go wrócę do żywych.
8 marca otwarcie wystawy "Baba za kierownicą", a od 10 do 13 marca mam festiwal Ethniesy. Czwartą edycję. 17 marca przeprowadzę pierwsze w życiu warsztaty z pisania bajek, a do tego czasu muszę napisać ich pięć. Na zamówienie.
Poza tym mam się naprawdę świetnie. Dzieci zdrowe i mam nowy aparat. Oto pierwsze efekty:








Moje dzieci rosną, są coraz mądrzejsze i wchodzą w etap dwulata. Ponoć to trudny etap. Klara mówi ciągle: Moje, a Fela: Oddaj. Chyba pojawiło się ego.

Przede mną, za godzinę, otwarcie butiku Tallinder, na które dostałam zaproszenie. Imienne. Naprawdę nie wiem, dlaczego. Idę na to otwarcie. Mają dawać prezenty. Poprowadzi je Joanna Horodyńska. Mam nadzieję, że będzie miała te laczki z futrem. To idę. Wina się napiję, bo będzie. Opowiem potem, jak było.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz